Edirne’de borcunu tahsil etmek amacıyla bir adrese giden vatandaş, adeta mahalle sakinlerinin hedefi oldu. İki kez üst üste kalabalık grupların saldırısına uğrayarak darp edilen müştekinin şikayeti üzerine polis ekipleri geniş çaplı tahkikat başlattı.
İlk Gidişinde 15 Kişi, İkinci Gidişinde 40 Kişi Saldırdı
Olay, 23 Haziran 2026 günü saat 20.00 sıralarında Edirne merkez Yeniimaret Mahallesi Bademlik Caddesi üzerinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, kendisine borcu bulunan bir şahsın yanına giden müşteki, burada ilk olarak tanımadığı 10-15 kişilik bir grubun fiziki saldırısına uğradı.
Aldığı darbelerin ardından olay yerinden uzaklaşan müşteki, kendisini darp eden şahısları tespit etmek amacıyla kısa bir süre sonra aynı adrese tekrar gitti. Ancak bu kez Bademlik Caddesi üzerinde toplanan 30-40 kişilik daha büyük bir grup, sokak ortasında müştekiyi yeniden darp etti.
“Neden Saldırdıklarını Bilmiyorum” Diyerek Şikayetçi Oldu
Uğradığı iki dalgalı saldırının ardından polise başvuran müşteki, ifadesinde şahısların kendisini neden darp ettiğini bilmediğini, saldırganların hiçbirini tanımadığını belirterek kendisine vuran tüm şahıslardan şikayetçi olduğunu beyan etti.
Olayla ilgili başlatılan adli tahkikat devam ediyor.
Haber Merkezi
















