Edirne’de Alacak Verecek Kavgası: İlk Gidişinde 15, İkinci Gidişinde 40 Kişi Saldırdı
Edirne’de borcunu tahsil etmek amacıyla bir adrese giden vatandaş, adeta mahalle sakinlerinin hedefi oldu. İki kez üst üste kalabalık grupların saldırısına uğrayarak darp edilen müştekinin şikayeti üzerine polis ekipleri geniş çaplı tahkikat başlattı. İlk Gidişinde 15 Kişi, İkinci Gidişinde 40...
Haberi Oku




