Keşan Belediyesi, enerji giderlerini minimize etmek ve kamu kaynaklarını verimli kullanmak adına TREPAŞ ile indirimli elektrik protokolü imzaladı. Anlaşma ile belediye bütçesinde yaklaşık 1,5 milyon TL tasarruf hedefleniyor.
Keşan Belediyesi ile Trakya Elektrik Perakende Satış A.Ş. (TREPAŞ) arasında kurumsal elektrik tüketim bedellerinde avantaj sağlayan stratejik bir iş birliği protokolü imzalandı. Yapılan anlaşma doğrultusunda Keşan Belediyesi, 2026 yılı boyunca tüketeceği elektrik faturalarında yaklaşık 1.500.000 Türk Lirası tutarında indirim hakkı kazandı.
İmza Töreni Geniş Katılımla Gerçekleşti
Belediye başkanlık makamında düzenlenen imza törenine Keşan Belediye Başkanı Op. Dr. Mehmet Özcan, Mali İşler Müdürü Hasan Balcı, Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürü Bedri Kara, Elektrik Mühendisi Bert Biçer ve TREPAŞ Bölge Satış Kıdemli Uzmanı İbrahim Aktuğ katılım sağladı.
Başkan Özcan: “Kamu Kaynaklarını Verimli Kullanıyoruz”
Protokolün imza aşamasında konuşan Başkan Mehmet Özcan, belediye giderlerinde tasarruf odaklı bir yönetim anlayışı benimsediklerini vurguladı. Özcan, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:
“Belediyemizin elektrik giderlerinde tasarruf sağlayacak bu protokol ile kamu kaynaklarını daha verimli kullanmayı amaçlıyoruz. 2026 yılı boyunca elde edeceğimiz bu avantaj, belediye bütçemize doğrudan katkı sunarken, şehrimize sunduğumuz hizmetleri daha güçlü şekilde sürdürmemize imkân tanıyacak.”
Tasarruf Hizmete Dönüşecek
İmzalanan bu protokol ile özellikle su pompaları ve sokak aydınlatmaları gibi yüksek enerji tüketimi olan alanlarda maliyetlerin düşürülmesi hedefleniyor. Sağlanan 1,5 milyon TL’lik tasarrufun, belediyenin diğer yatırım projelerinde kaynak olarak kullanılması planlanıyor.















