Keşan Madeni Eşya ve Demirciler Esnaf Odası’nın gerçekleştirilen olağan genel kurulunda heyecanlı bir seçim yarışı yaşandı. İki listenin yarıştığı seçimlerde gülen taraf, Fatih Uslu liderliğindeki Kırmızı Liste oldu.
KEŞAN – Keşan esnaf camiasının merakla beklediği Keşan Madeni Eşya ve Demirciler Odası genel kurulu, Keşan Belediyesi Selim Sesler Tiyatro ve Konferans Salonu’nda yapıldı. Saat 10.30’da başlayan genel kurulda, mesleki dayanışma ve hizmet vurgusu ön plana çıktı.
Vefa ve Plaket Töreni
Seçim öncesinde duygusal anlar yaşandı. Mevcut Oda Başkanı Hüseyin Erkan, desteklerinden dolayı Keşan Belediye Başkanı Mehmet Özcan’a plaket takdim etti. Ardından her iki başkan adayı Bülent Altın ve Fatih Uslu, odaya verdiği uzun süreli emekler dolayısıyla Hüseyin Erkan’a teşekkür plaketi vererek centilmenlik örneği sergilediler.
Divan Başkanlığını Mahmut Demirkan Üstlendi
Genel kurulun divan başkanlığına, Keşan Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası Başkanı Mahmut Demirkan seçildi. Saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile başlayan toplantıda, faaliyet ve denetim raporlarının okunup ibra edilmesinin ardından oy verme işlemine geçildi.
Seçim Sonuçları: Fatih Uslu 231 Oy Aldı
Odada kayıtlı 495 üyeden 423’ünün sandık başına gittiği seçimlerde iki liste yarıştı:
- Kırmızı Liste (Fatih Uslu): 231 Oy
- Beyaz Liste (Bülent Altın): 180 Oy
- Geçersiz Oy: 12
Bu sonuçlarla birlikte Fatih Uslu, Keşan Madeni Eşya ve Demirciler Odası’nın yeni başkanı seçildi.
Yeni Yönetim ve Denetim Kurulu
Fatih Uslu başkanlığındaki yeni dönemde görev alacak isimler şunlar oldu:
Yönetim Kurulu:
- İsmail Esim
- Fatih Başaran
- Ayhan Buyruk
- Murat Emre Yılmaz
- Feridun Ölçer
- Emre Gülcü
Denetim Kurulu:
- Bekir Göl
- Şaban Bağdatköse
- Kemal Öşme















