Saat 10.30’da başlayan toplantıya AK Parti Edirne Milletvekili Dr. Fatma Aksal, Keşan Belediye Başkanı Op. Dr. Mehmet Özcan, siyasi parti temsilcileri, oda başkanları, kurum ve kuruluş temsilcileri ile çok sayıda esnaf üyesi katıldı.

Saygı Duruşu ve İstiklal Marşı’yla Başladı
Genel kurul, saygı duruşunda bulunulması ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı. Ardından faaliyet raporu, denetim kurulu raporu ve bilanço sunumları gerçekleştirildi. Oda Sekreteri Bahadır Yalnız tarafından sunulan raporlar, oy birliği ile aklandı.
Tek Listeyle Seçime Girildi
Divan Başkanlığı’na Keşan Lokantacı Kahveci ve Otelciler Esnaf Odası Başkanı Hüseyin Çakmak, Başkan Vekilliğine İbrahim Çınar, katip üyeliklere ise Çisem Yalçın, Beren Uslu ve Mehmet Erduğan seçildi. Seçimlere tek liste ile gidilirken mevcut başkan Hasan Kocaman ve ekibi yeniden göreve getirildi.
Kocaman: “Gücümüzü Birbirimizden Alıyoruz”
Oda Başkanı Hasan Kocaman, genel kurulda yaptığı konuşmada birlik ve dayanışma mesajı verdi:
“Bizler sabah kepenk açan, akşam duasıyla dükkân kapatan esnafız. Zor günlerden geçiyoruz; maliyetler artıyor, işler daralıyor. Ancak birlik olursak güçlüyüz. Odamız, her üyemizin yanında duran, derdine çözüm arayan bir çatı olmaya devam edecek. Gücümüzü birbirimizden alıyoruz.”
Kocaman, esnafın sorunlarının çözümü ve taleplerin yetkililere iletilmesi için ortak çalışmanın önemine vurgu yaptı.
Yeni Yönetim ve Denetim Kurulu
Genel kurul sonunda belirlenen yeni yönetim ve denetim kurulu üyeleri şöyle:
Yönetim Kurulu Üyeleri:
- Hasan Kocaman
- Tahsin Kıyakoğlu
- Coşkun Gümüş
- Tayfun Kaptan
- İbrahim Çınar
- Olcay Cinci
- Mehmet Başoğlu
Denetim Kurulu Üyeleri:
- Çisem Yalçın
- Beren Uslu
- Gülseven Bilkiç
Dilek ve Temenniler
Toplantının son bölümünde dilek ve temenniler yer aldı. Oda Başkanı Kocaman, yönetim ve denetim kurullarını oy birliği ile ibra eden üyelere teşekkür etti ve yeni dönemde esnaf için çalışmalara hız kesmeden devam edeceklerini söyledi.















