Edirne’de dün gece saatlerinde meydana gelen olayda, bir şahıs çok sayıda ilaç içerek intihar girişiminde bulundu. Hastaneye kaldırılan şahsın hayati tehlikesinin sürdüğü bildirildi.
Evinde 86 Adet İlaç İçti
Olay, 10 Mayıs 2026 tarihinde saat 21.00 sıralarında Edirne merkezde yaşandı. Edinilen bilgilere göre, henüz belirlenemeyen bir sebeple bunalıma giren şahıs, ikametinde bulunduğu sırada yaklaşık 86 adet ilaç içti. Durumun fark edilmesi üzerine olay yerine sağlık ekipleri sevk edildi.
Hayati Tehlikesi Devam Ediyor
Sağlık ekiplerince hızla hastaneye ulaştırılan şahsın midesi yıkandı. Tedavi altına alınan şahsın sağlık durumunun ciddiyetini koruduğu ve hayati tehlikesinin devam ettiği öğrenildi.
Tahkikat Başlatıldı
Selimiye Polis Merkezi Amirliği tarafından olayla ilgili geniş çaplı tahkikat başlatıldı. Polis ekipleri, şahsı bu karara sürükleyen nedenleri belirlemek amacıyla incelemelerini sürdürüyor.















