Edirne il genelinde polis ekipleri tarafından hafta sonu gerçekleştirilen trafik denetimlerinde, yasal sınırın çok üzerinde alkollü olduğu belirlenen sürücülere adli işlem yapıldı. Edirne merkez, Keşan ve Enez ilçelerinde yapılan kontroller ile alkol kaynaklı kazalarda yakalanan 5 sürücü hakkında “Trafik Güvenliğini Tehlikeye Sokma” suçundan adli işlem başlatıldı.
Polis Denetimlerinde Alkol Sınırını Aşanlar Yakalandı
Edirne merkez Fatih Mahallesi Muammer Aksoy Caddesi’ndeki polis uygulamasında durdurulan bir sürücünün 1.38 promil alkollü olduğu tespit edildi. Enez ilçesi Gaziömerbey Mahallesi Plaj Caddesi’nde yapılan kontrollerde ise 1.28 promil alkollü şekilde direksiyon başına geçen bir sürücü yakalanarak hakkında yasal işlem başlatıldı.
Keşan ilçesinde de benzer manzara hakim oldu. İspat Cami Mahallesi Kurtuluş Caddesi üzerinde durdurulan bir sürücünün 1.55 promil alkollü olduğu belirlendi. Yine Keşan’da yapılan bir başka denetimde ise adeta bir rekor kaydedildi. Polisin şüphe üzerine durdurduğu bir sürücünün tam 2.92 promil alkollü olduğu ortaya çıktı. Trafiği ve can güvenliğini tehlikeye düşüren bu sürücüler hakkında adli tahkikat açıldı.
Alkollü Scooter Sürücüsü Kaza Yaptı
Denetimlerin yanı sıra alkollü araç kullanımının yol açtığı bir kaza da Edirne merkezde meydana geldi. 1. Murat Mahallesi Zübeyde Hanım Caddesi üzerinde alkollü şekilde elektrikli scooter kullanan bir kişi, ani fren yapması sonucu dengesini kaybederek takla attı.
Yere düşerek yaralanan sürücü, olay yerine gelen ambulansla hastaneye kaldırıldı. Hastanede yapılan kontrollerde şahsın omzunda kırık olduğu belirlendi. Polis merkezi amirliği, yaralı sürücü hakkında alkollü trafiğe çıkarak güvenliği tehlikeye soktuğu gerekçesiyle soruşturma başlattı.
Haber Merkezi















