Edirne’de Adana’dan yüklediği karpuzları kente getiren bir kamyon şoförü, malı teslim alıp aracını boşaltmak yerine kamyonu 4 gün boyunca seyyar tezgah gibi kullanan ve nakliye ücretini ödemeyen şahıs tarafından dolandırıldığını iddia etti. Mağdur şoförün şikayeti üzerine polis ekipleri adli tahkikat başlattı.
Kamyonu Boşaltmadı, 4 Gün Boyunca Tezgah Yaptı
Olay, Edirne kent merkezi Yıldırım Beyazıt Mahallesi Atatürk Bulvarı üzerinde meydana geldi. Selimiye Polis Merkezi Amirliği kayıtlarına geçen ifadelere göre, müşteki sıfatıyla emniyete başvuran bir kamyon şoförü, şüpheli şahısla Adana ilinden Edirne’ye karpuz taşımak üzere anlaştı.
Karpuz yüklü kamyonuyla Edirne’ye gelen şoför, şüphelinin malı indirip aracı serbest bırakmasını bekledi. Ancak iddiaya göre şüpheli şahıs, nakliye kamyonunu boşaltmak yerine yasalara aykırı şekilde 4 gün boyunca cadde üzerinde adeta sabit bir satış tezgahı gibi kullandı. Kamyonunun rehin tutulması nedeniyle yeni işlere gidemediğini ve yola çıkmasının engellendiğini belirten şoför, büyük mağduriyet yaşadı.
“120 Bin Lira Alacağım Ödenmedi”
Karpuzların satılmasının veya bekletilmesinin ardından nakliye ücretinin kalan kısmını talep eden kamyon şoförü, şüpheliden olumsuz yanıt aldı. Mağdur nakliyeci ifadesinde; anlaşılan taşıma bedelinden kalan 50.000 TL nakliye ücretini alamadığını, ayrıca aracının 4 gün boyunca haksız yere bekletilmesinden doğan zararla birlikte toplam alacağının 120.000 TL’yi bulduğunu beyan etti.
Parasını alamayan ve aracı haksız yere ticari faaliyet için işgal edilen kamyon şoförü, kendisini mağdur eden şüpheli şahıstan davacı ve şikayetçi oldu. Selimiye Polis Merkezi Amirliği ekipleri, “Dolandırıcılık” suçu kapsamında şüphelinin yakalanması ve ifadesinin alınması için çok yönlü adli soruşturma başlattı.















