Loading...
tr usd
USD
-0.02%
Amerikan Doları
46,45 TRY
tr euro
EURO
-0.02%
Euro
53,22 TRY
tr chf
CHF
-0.35%
İsviçre Frangı
57,55 TRY
tr jpy
JPY
0%
Japon Yeni
0,00 TRY
tr rub
RUB
-0.37%
Rus Rublesi
0,64 TRY
tr cny
CNY
-0.26%
Çin Yuanı
6,84 TRY
tr gbp
GBP
0.04%
İngiliz Sterlini
61,35 TRY
tr eur-usd
EURO/USD
-0.09%
Euro Amerikan Doları
1,14 TRY
bist-100
BIST
-0.58%
Bist 100
14.740,84 TRY
usd gau
Petrol
0.58%
Brent Petrol
80,31 USD
gau
GR. ALTIN
-1.31%
Gram Altın
6.204,60 TRY
tr btc
BTC
0%
Bitcoin
0,00 TRY
tr eth
ETH
0%
Ethereum
0,00 TRY
tr bch
BCH
0%
Bitcoin Cash
0,00 TRY
tr xrp
XRP
0%
Ripple
0,00 TRY
tr ltc
LTC
0%
Litecoin
0,00 TRY
tr bnb
BNB
0%
Binance Coin
0,00 TRY
tr sol
SOL
0%
Solana
0,00 TRY
tr avax
AVAX
0%
Avalanche
0,00 TRY
tr ada
ADA
0%
Cardano
0,00 TRY
tr dot
DOT
0%
Polkadot
0,00 TRY
tr doge
DOGE
0%
Dogecoin
0,00 TRY
tr shib
SHIB
0%
Shiba Inu
0,00 TRY
  1. Haberler
  2. Keşan
  3. Keşan Belediyesi İle TREPAŞ Arasında İndirimli Elektrik Protokolü İmzalandı

Keşan Belediyesi İle TREPAŞ Arasında İndirimli Elektrik Protokolü İmzalandı

featured
0
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Keşan Belediyesi, enerji giderlerini minimize etmek ve kamu kaynaklarını verimli kullanmak adına TREPAŞ ile indirimli elektrik protokolü imzaladı. Anlaşma ile belediye bütçesinde yaklaşık 1,5 milyon TL tasarruf hedefleniyor.

Keşan Belediyesi ile Trakya Elektrik Perakende Satış A.Ş. (TREPAŞ) arasında kurumsal elektrik tüketim bedellerinde avantaj sağlayan stratejik bir iş birliği protokolü imzalandı. Yapılan anlaşma doğrultusunda Keşan Belediyesi, 2026 yılı boyunca tüketeceği elektrik faturalarında yaklaşık 1.500.000 Türk Lirası tutarında indirim hakkı kazandı.

İmza Töreni Geniş Katılımla Gerçekleşti

Belediye başkanlık makamında düzenlenen imza törenine Keşan Belediye Başkanı Op. Dr. Mehmet Özcan, Mali İşler Müdürü Hasan Balcı, Su ve Kanalizasyon İşleri Müdürü Bedri Kara, Elektrik Mühendisi Bert Biçer ve TREPAŞ Bölge Satış Kıdemli Uzmanı İbrahim Aktuğ katılım sağladı.

Başkan Özcan: “Kamu Kaynaklarını Verimli Kullanıyoruz”

Protokolün imza aşamasında konuşan Başkan Mehmet Özcan, belediye giderlerinde tasarruf odaklı bir yönetim anlayışı benimsediklerini vurguladı. Özcan, açıklamasında şu ifadelere yer verdi:

“Belediyemizin elektrik giderlerinde tasarruf sağlayacak bu protokol ile kamu kaynaklarını daha verimli kullanmayı amaçlıyoruz. 2026 yılı boyunca elde edeceğimiz bu avantaj, belediye bütçemize doğrudan katkı sunarken, şehrimize sunduğumuz hizmetleri daha güçlü şekilde sürdürmemize imkân tanıyacak.”

Tasarruf Hizmete Dönüşecek

İmzalanan bu protokol ile özellikle su pompaları ve sokak aydınlatmaları gibi yüksek enerji tüketimi olan alanlarda maliyetlerin düşürülmesi hedefleniyor. Sağlanan 1,5 milyon TL’lik tasarrufun, belediyenin diğer yatırım projelerinde kaynak olarak kullanılması planlanıyor.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

0/30 karakter