Eski Sevgilisinden Şikayetçi Oldu: Parayı ve Telefonu Geri Alamayınca Polise Gitti
Edirne’de bir kadın, ayrıldığı erkek arkadaşının kendisine ait para ve cep telefonunu geri vermediğini iddia ederek emniyete başvurdu. Olayla ilgili "güveni kötüye kullanma" suçlamasıyla soruşturma başlatıldı. Ayrılık Sonrası Engellenince Şikayetçi Oldu Olay, 30 Mart 2026 tarihinde Edirne merkezde meydana geldi....
Haberi Oku




