Keşan Belediyesi, A Milli Futbol Takımımızın Avustralya ile oynayacağı kritik karşılaşmayı vatandaşlarla bir arada izlemek amacıyla Cumhuriyet Meydanı’nda dev ekran kuruyor. Farklı saat dilimi nedeniyle pazar günü sabahın erken saatlerinde oynanacak bu önemli müsabaka için meydanda büyük bir organizasyon gerçekleştirilecek.
Meydanda Kahvaltı Eşliğinde Milli Heyecan
14 Haziran 2026 Pazar günü sabah saat 07.00’de başlayacak etkinlikte, Ay-yıldızlı ekibimizin mücadelesi Cumhuriyet Meydanı’na kurulacak olan dev ekrandan canlı olarak yayınlanacak. Keşan Belediyesi, sabahın erken saatlerinde milli takıma destek olmak için alanı dolduracak olan vatandaşlara maç süresince çay ve simit ikramında bulunacak.
Belediye Başkanı Mehmet Özcan’dan Birlik Çağrısı
Keşan Belediye Başkanı Op. Dr. Mehmet Özcan, tüm ilçe halkını milli takımı desteklemek ve bu benzersiz heyecanı paylaşmak üzere meydana davet etti. Başkan Özcan davet mesajında şu ifadeleri kullandı:
“Ay-yıldızlı ekibimizin mücadelesini hep birlikte izlemek ve bu heyecanı tek yürek olarak paylaşmak için tüm hemşehrilerimizi meydanımıza bekliyoruz. Milli takımımızın yanında olmak, birlik ve beraberlik duygularımızı güçlendirmek adına tüm vatandaşlarımızı bu coşkuya ortak olmaya davet ediyoruz.”
Keşan Belediyesi, milli takım ruhunu hep birlikte yaşamak ve güne futbol coşkusuyla başlamak isteyen tüm vatandaşları pazar sabahı Cumhuriyet Meydanı’ndaki dev ekran etkinliğine katılım göstermeye çağırdı.














