2025-2026 eğitim-öğretim yılının iki haftalık yarıyıl tatili sona erdi. Keşan genelindeki binlerce öğrenci ve öğretmen, bugün yağan karla beraber sabah ziliyle birlikte sınıflardaki yerlerini alarak ikinci döneme “merhaba” dedi.
13 Bin Öğrenci Ders Başı Yaptı
Keşan’da okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise kademelerinde eğitim gören toplam 13 bin 81 öğrenci ve görev yapan 1258 öğretmen, tatilin ardından eğitim maratonuna kaldığı yerden devam ediyor. Okullarda ilk gün heyecanı yaşanırken, öğrencilerin okul bahçelerini doldurmasıyla ilçede eğitim hareketliliği yeniden başladı.
İlk Haftanın Teması: “Bayrak Sevgisi”
Milli Eğitim Bakanlığı’nın planlaması doğrultusunda, yeni dönemin ilk haftasında tüm okullarda anlamlı bir etkinlik gerçekleştirilecek. Hafta boyunca derslerde ve okul içi faaliyetlerde “bayrak sevgisi” konusu işlenerek öğrencilerin milli değerler konusundaki farkındalığının artırılması hedefleniyor.
Müdür Sercan Kemik’ten Okul Ziyaretleri
Keşan İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Kemik, ikinci dönemin ilk gününde okulları ziyaret ederek öğrenci ve öğretmenlerle bir araya geldi. Sınıfları gezen Kemik, yeni eğitim döneminin tüm eğitim camiasına hayırlı olması temennisinde bulunarak başarılar diledi.















